20 Şubat 2010 Cumartesi

KIRMIZI GÜLÜN ATEŞİ

5 yorum:

  1. Resimde şiir gibi bir tutkudur ve hayatımıza bir nefestir. Arkadaşım her bir resim ayrı güzel ellerine sağlık. Güzel bir pazar günü geçirmeni diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim arkadaşım,bende güzel günler diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Eserlerini burda görmek beni çok heyecanlandırdı,çünkü resme karşı benimde ilgim vardır.Çok beğendim çalışmalarını. Büyük başarılara imza atacağından hiç kuşkum yok. Hak ettiğin değeri ve sahip olman gereken yeri çok kısa bir süre içerisinde elde edeceğinden eminim.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili adaşım,güzel bakan göz güzel görürmüş çok teşekkür ediyorum. Resim yapmayı çok seviyorum naçizane içimden geldiğince çizmeye çalışıyorum ,öğrenmenin yaşının olmadığına inanlardanım ve öğrenecek öyle çok şey varki sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Kocamannnn tebrikler gül ressamı güle.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil